bila malam ku merindu

[verse] c g pernah adanya dia am em dulu menemani aku f c sering dia bertanya d gm adakah ku cintai dirinya c g iya, memang benarku am em. Bila kau jauh terasa merindu. Kj no.265 bila tugasku kelak selesai. Bila kupandang tuhanku kelak, aku bahagia, bahagia.

bila malam ku merindu
Bila Malam Ku Merindu / BUMBUNG SKY Majlis Malam Berbedak & Berinai

bila malam ku merindu. Biar pun engkau jauh di mataku. Resah bila malam ku merindu mengapa pergi tinggalkan aku mudah kau melepaskan diriku hancur hatiku kau hampakanku. Minum jamu di pinggir jalan. Tiap kali ku cuba melupakan mu. Lirik ku bisa merindu dari biangindas ini dipublikasikan pada tanggal 7 september 2015 (7 tahun yang lalu) dan diciptakan oleh bian.single ini didistribusikan oleh label pelangi records. Hanya kenangan video sariyan n evytha.sweet couple forever

Lirik Ku Bisa Merindu Dari Biangindas Ini Dipublikasikan Pada Tanggal 7 September 2015 (7 Tahun Yang Lalu) Dan Diciptakan Oleh Bian.single Ini Didistribusikan Oleh Label Pelangi Records.


Bila kupandang tuhanku kelak, aku bahagia, bahagia. Bila kau jauh terasa merindu. Create and get +5 iq.

Tuhan Hapuskanlah Segala Resahku Berikanlah Ketenangan.


Minum jamu di pinggir jalan. Bila malam ku merindu dm g mengapa pergi tinggalkan aku f g e am mudah kau melepaskan diriku dm g c hancur hatiku tanpamu. Resah bila malam ku merindu mengapa pergi tinggalkan aku mudah kau melepaskan diriku hancur hatiku kau hampakanku.

Hanya Kenangan Video Sariyan N Evytha.sweet Couple Forever


Dirimu jauh ku merasa rindu dirimu dekat ku malah malu. [verse] c g pernah adanya dia am em dulu menemani aku f c sering dia bertanya d gm adakah ku cintai dirinya c g iya, memang benarku am em. Biar pun engkau jauh di mataku.

[Outro] F G E Am Resah.


Kj no.265 bila tugasku kelak selesai. Listen to bila aku merindu on the indonesian music album lia denada stmj by lia denada, only on jiosaavn. Bila rindu,terkenang mu siang terasa sayu syahdunya jiwaku bila malam,makin kelam ooohhohhoo aku merindu,sentuhan mu ku rasa sayu inginkan jiwa selubungi,jiwa ini,bawa ku.

Tiap Kali Ku Cuba Melupakan Mu.


Popular Posts

toyota service centre puchong

chalet di kuala linggi

erti surah al fatihah